info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er bevinden zich nog geen producten in je winkelwagen

GARANTIE
Wat moet ik doen als ik mijn sieraad ben verloren?
Zorg er altijd voor dat het slot op je sieraden goed sluit, want als de sluiting niet goed dicht zit, kun je sieraden verliezen. Wanneer je sieraden sluit, is het van belang dat de sluiting zichtbaar is. Onze garantieperiode dekt helaas geen verlies van items. Wel zijn sommige oorbellen per stuk te koop, zodat je het paar weer compleet kunt maken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice per e-mail naar info@bloosz.nl of per telefoon naar 06-57225091.


Wat moet ik doen als mijn sieraad verkleurd is?
De natuurlijke PH-waarde van de huid kan zorgen voor verkleuring van sieraden. Hoe snel dit gaat, verschilt per persoon. Dit kan mede beïnvloed worden door onder andere alcoholconsumptie, medicijngebruik en transpiratie. Wij geven 6 maanden garantie op het verkleuren van sieraden van stainless steel en geven geen garantie op het verkleuren van sieraden die gemaakt zijn van andere metalen. Na deze 6 maanden kunnen we eventueel ter vergoeding verkleurde onderdelen vervangen, mits deze op voorraad zijn. Wanneer je hiervan gebruik wilt maken kun je een e-mail sturen naar info@bloosz.nl of langskomen in onze winkel te Veenendaal.


Wat moet ik doen als mijn sieraad kapot is?
Onze sieraden worden met zorg samengesteld. Vermoed je een breuk ten gevolge van een fabricagefout, dan kun je het sieraad retourneren per post of brengen naar onze winkel te Veenendaal en zullen wij het repareren of vervangen. Reparaties worden alleen geaccepteerd als de aankoopdatum kan worden aangetoond met een originele kassabon. De garantie voor fabricagefouten is 6 maanden. Na deze termijn kunnen sieraden eventueel ter vergoeding gerepareerd worden. Op gewone breuken geeft Bloosz geen garantie. Je kunt hierbij echter wel gebruik maken van onze betaalde reparatieservice, mits de onderdelen op voorraad zijn.


Hoe kan het zijn dat mijn sieraden er niet helemaal hetzelfde uitzien?
Veel sieraden worden met de hand gemaakt in ons atelier of elders. Deze kunnen inconsistenties hebben door het gebruik van natuurlijke materialen, zoals: leer, parels, natuursteen etc. We doen bij oorbellen ons best om passende paren te maken.


VERZORGING
Hoe verzorg ik mijn sieraden?
Om je sieraden in goede staat te houden en schade door invloeden van buitenaf te voorkomen, raden wij je aan voorzichtig met je sieraden om te gaan. Maak ze regelmatig schoon met een droge, zachte doek en berg ze op in een droge, donkere plek. Hoe zorgvuldiger je voor je sieraden zorgt, hoe langer je ervan kunt genieten.


Hoe zorg ik dat mijn sieraden mooi blijven?
In ons blog lees je alle tips en tricks om je sieraden mooi te houden.


Waar bewaar ik mijn sieraden?
Wanneer je je sieraden niet draagt, kun je deze het beste in de originele BLOOSZ verpakking bewaren. Zo voorkom je dat invloeden van buitenaf je sieraden beschadigen of verkleuren. We raden je aan om ze te bewaren op een droge en donkere plaats, dus niet in de badkamer of een andere vochtige plaats.


BETALEN
Wat zijn de mogelijke betaalmethodes?
Bloosz accepteert de volgende betaalmethodes:
  • iDeal
  • Credit Card
  • Paypal
  • Bancontact
  • BLOOSZ cadeaubon

Is een betaling bij BLOOSZ veilig?
We hebben verschillende betaalmethoden, zodat je kan kiezen welke betaalmethode het beste bij je past. Alle betaalmethoden zijn veilig. We lichten de mogelijke methodes toe:
  • iDEAL
    Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. iDeal is het internetbankierprogramma dat direct gekoppeld wordt bij een online aankoop.
  • Credit Card
    Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met een creditcard. Een aankoop via de creditcard wordt doorgaans beschermd en verzekerd. De volgende kaarten worden ondersteund: Visa en Mastercard.
  • Paypal
    Betaal snel en veilig met je online Paypal wallet. Een Paypal account maak je zelf aan en koppel je aan je creditcard of bankrekening. Door je Paypal wallet te vullen (met een X bedrag) kan je veilig en snel online bestellingen betalen. Er wordt bij Paypal betalingen geen persoonlijke of financiële informatie overhandigd.
  • Bancontact
    De meest gebruikte betaalmethode in België. Via Bancontact kun je snel, veilig en makkelijk je bestelling afronden, hier ontvang je direct een bevestiging van. Deze betaalmethode is geschikt voor meer dan 20 Belgische banken.
  • Bloosz cadeaubon. Onze cadeaubonnen zijn te verkrijgen en te besteden in onze webshop en winkel. Dit kan in de vorm van een kortingscode of vast bedrag zijn.

BESTELLEN EN LEVEREN
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, het is niet verplicht om een klantaccount aan te maken om te bestellen op www.bloosz.nl

Dit adviseren wij wel voor een snellere afhandeling van vragen, het op de hoogte blijven van de nieuwste trends, het sparen van Blooszbeads voor korting en het beheren van al je bestellingen op één plek. Een account maak je gemakkelijk aan via 'Mijn account'


Wat zijn de bezorgkosten?
Bestellingen binnen Nederland vanaf €55 worden gratis verzonden.
Bij bestellingen binnen Nederland onder de €55 wordt €3,95 in rekening gebracht.
De bezorgkosten voor bestellingen binnen Europa zijn €8,50.



Hoe kan ik mijn bestellingen wijzigen of annuleren?
Wanneer je je bestelling wil wijzigen of annuleren dien je altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen ten alle tijden proberen om de wijzigingen en/of annulering te verwerken.
Let op: Wordt de wijziging of annulering te laat gemeld, dan zijn de (eventuele) bijkomende kosten voor je eigen rekening.


Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Wanneer je een klantaccount hebt aangemaakt kan je je gegevens gemakkelijk wijzigen via mijn account.

Heb je een bestelling geplaatst zonder klantaccount, dan dien je contact op te nemen met ons via klantenservice@bloosz.nl of via 06-57225091


Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen
Als je bestelling succesvol verwerkt is, ontvang je binnen een paar minuten de orderbevestiging in je mailbox. Check ook altijd even je SPAM box mocht je nog niets ontvangen hebben.

Heb je de orderbevestiging na een half uur nog niet ontvangen en de mail is ook niet in de SPAM box terecht gekomen, neem dan even contact op met onze klantenservice via: klantenservice@bloosz.nl of via 06-57225091


Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, je kunt je bestelling de volgende werkdag vanaf 13.00 uur ophalen in onze winkel, Tuinstraat 133 te Veenendaal


Wat zijn de levertijden van een online bestelling?
Onze standaard levertijd is 1 tot 3 werkdagen. We streven ernaar om alle bestellingen voor 15.00 uur dezelfde werkdag te verzenden.



Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Door PostNL (1-3 werkdagen)


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling gereed is voor verzending ontvang je van ons een track en trace code via de mail. Hiermee kan je jouw bestelling volgen.



Wat moet ik doen als mijn bestelling verkeerd, beschadigd of incompleet is?
Wanneer je bestelling verkeerd, beschadigd of incompleet is, neem dan altijd contact op met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@bloosz.nl of via 06-57225091. Houd je orderbevestiging bij de hand, zodat onze collega's je snel kunnen helpen. 



RUILEN EN RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Artikelen die gekocht zijn via de webshop kunnen alleen na overleg geretourneerd worden naar BLOOSZ, Tuinstraat 133, 3901 RA Veenendaal. Retouren dienen binnen 14 dagen na aankoop gemeld te worden per e-mail aan info@bloosz.nl met vermelding van het ordernummer en dienen binnen 14 dagen na melding verzonden te worden. Bloosz heeft 14 dagen de tijd om het bedrag terug te storten, nadat het product retour is gekomen. Kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument. Bloosz behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld, anders dan die van Bloosz, zijn beschadigd. Het product dient met zorg behandeld te worden en verzonden te worden in het bijgeleverde sieradendoosje om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Oorbellen waarvan de sealbag geopend is, worden niet retour genomen. Sieraden die speciaal op maat gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden of er moet uitdrukkelijk toestemming zijn gegeven door Bloosz.
Indien je een gratis artikel als cadeau hebt ontvangen bij je bestelling, dien je deze ook retour te sturen. Heb je meerdere items besteld en stuur je niet alles retour? Dan geldt hierbij dat het sieraad dat je houdt, moet voldoen aan de minimale orderwaarde van de actievoorwaarden om het gratis artikel te behouden. Voldoet deze niet, dan dien je het gratis artikel retour te sturen. De retourzending wordt anders niet in behandeling genomen.


Hoe kan ik een artikel ruilen?
Artikelen die gekocht zijn via de webshop kunnen alleen na overleg geruild worden en retour gestuurd worden naar BLOOSZ, Tuinstraat 133, 3901 RA in Veenendaal. Ruilingen dienen binnen 14 dagen na aankoop gemeld te worden per e-mail aan info@bloosz.nl met vermelding van het ordernummer en het nieuwe artikel en dienen binnen 14 dagen na melding verzonden te worden. Nadat het te ruilen artikel is teruggekomen bij BLOOSZ, gaat het nieuwe artikel, na eventuele bijbetaling, zo snel mogelijk op de post. Oorbellen waarvan de sealbag geopend is, kunnen niet geruild worden.


Wat is de retourtermijn?
Je mag je bestelling binnen 14 dagen na orderdatum retourneren.


Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?
Ja, sieraden die gekocht zijn via www.bloosz.nl kunnen geretourneerd worden per post of teruggebracht worden in de winkel te Veenendaal. Sieraden die gekocht zijn bij onze verkooppunten kunnen niet geretourneerd worden.


Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Ja, de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.


Wanneer ontvang ik mijn geld retour van mijn geretourneerde artikel?
De retourzending wordt na ontvangst in ons atelier beoordeeld op volledigheid. De terugbetaling zal dan zo snel mogelijk worden verwerkt, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. De terugbetaling ontvang je op dezelfde wijze als dat je de bestelling betaald hebt.